Lapas

sestdiena, 2013. gada 19. janvāris

ES SĀKŠU VISU NO SĀKUMA


Zane: „Es nekad neatradīšu sev puisi!”
Es: „Tā nesaki, Tev viss izdosies, Tu redzēsi.”
Zane: „Nekas man neizdosies, man jau ir 27…”
Es: „Es Tev nedotu 27 gadus, Tu esi skaista meitene.”
Zane: „Jančuk, Tu esi īpašs, žēl, ka tikai ne priekš manis…”

Šī bija saruna ar manu kolēģi un draudzeni Zani. Protams, saruna bija daudz garāka, plašāka un dziļāka, taču tā raksturo mani. Es esmu tas puisis, kas vienmēr centīsies palīdzēt pārējiem, es esmu tas, kurš ir draugs, ar kuru var izrunāties, kurš sapratīs un uzklausīs. Tās ir tikai dažas no man piemītošām īpašībām. Ir vēl virkne citu, daudz un dažādu. Visas, protams, nav labas un tas ir tikai normāli. Un sarunā ir ietverts vēl kaut kas… Atradāt? Sapratāt?

Čau, visiem, kas lasa un taisās lasīt mani! Pirms 3 gadiem aptuveni šajā pat laikā es izveidoju šo blogu, lai konstruētu un izteiktu savas domas, taču nesanāca. Es gribu sākt visu no sākuma, bet nedaudz savādāk. Ja pirms 3 gadiem es vienkārši vēlējos runāt par kaut ko, tad tagad es skaidri un gaiši esmu definējis to, kāds es esmu. Tas ir svarīgi. Šeit ikvienam būs iespējams ielūkoties manā skapī. Un iespējams tas ir tas interesantais. Tas viss būs par mani. Iespējams es neprotu rakstīt, taču es zinu kā izteikties.

Man šobrīd ir 22 gadi. Esmu gara auguma, slaids puisis. Pagaidām gan esmu students un kādu laiciņu tāds vēl būšu, bet paralēli visam strādāju nozarē, kurā studēju. Darbs nopietns. Esmu apmierināts, taču vienmēr var tiekties uz ko labāku. Šobrīd es dzīvoju Rīgā, nāku no Kurzemes, no dziļiem laukiem tā teikt. Es aizbēgu no laukiem. Es sevi tur neredzu. Laikam tā jūtas daudzi mana vecuma cilvēki un tāpēc Latvijas lauki sāk izmirt. Es nezinu precīzi, kā domā citi, taču lauku dzīve mani pilnīgi nekā neraksturotu, laukos es būtu nekas, tas vienkārši vairs nebūtu es.  

Pēc horoskopa es esmu Dvīņi. Es pievēršu uzmanību horoskopiem, iespējams ne tik lielu, bet man patīk uzzināt, kas gaidāms, meklēt horoskopu saderības, meklēt īpašības. Iespējams uz visiem tas nestrādā, taču man jāsaka, ka es pilnīgi noteikti atbilstu savai horoskopa zīmei. Piemēram, Dvīņi ir iekšēji intelektuāļi ar mainīgu garastāvokli, kas viegli visu uztver, dievina jautrību un strīdus, spējīgi dzīvot dubulto dzīvi. Gluži tik traki jau ar mani nav. Esmu dzirdējis no citiem viedokļus, ka Dvīņu zīmē dzimušie ir sarežģītas personas, bet es gan tā nedomāju. Dvīņi patiesībā ir ļoti draudzīgi cilvēki. Tikai viņos iekšā ir divas dvēseles jeb divas pasaules.

Un tomēr es esmu parasts puisis. Ar lieliem sapņiem. Man patīk sapņot, domāt, iztēloties. Tas ir tik jauki. Taču nedrīkst ar to pārāk aizrauties, jādzīvo arī reālā dzīve. Argumenti ir dažādi, no otras puses ir jāsapņo, lai ir uz ko tiekties, lai piepildās iecerētais. Tas viss ir emociju kopums. Man patīk emocijas un es esmu diezgan ekstraverts. Izteikts holēriķis. Smiekli ir viena no baudām, ko nekad mūžā netaisos sev liegt. Man patīk smieties skaļi, man patīk smieties arī vienatnē. Patīk, ja smejas citi, bet labāk, kopā ar mani, nekā par mani.

Ja par mani, tad šis blogs man palīdzēs sekot līdzi savai personības un dzīves attīstībai, notikumu virzībai dažādu procesu ietekmē. Tā būs tāda sevis ārstēšana, iespējams. Iespējams tāpēc, ka ir lietas, par kurām es nespēju tā brīvi runāt. Cilvēks jau nav statuja, mēs esam radīti, lai runātu un izteiktos, mēs katrs esam personība. Draugu man ir maz. Taču tie, kuri man ir, iespējams ir jaukākie cilvēki pasaulē.

Pēc savas pieredzes jāsaka, ka ir divu veidu cilvēki. Ir tādi, kas domā paši un ir tādi, kas dzīvo no tā ko viņiem iestāsta. Es dodu priekšroku pirmajai grupai. Otra cilvēku kopa ir diezgan bezvērtīga. Jā, es esmu ar raksturu, es esmu gudrs. Man patīk gudri cilvēki, kas saprot, ko viņi dara. Nepatīk tie, kuri iedomājas, ka var būt pārāki par citiem. Tas ir stulbi. Būtībā mēs visi esam vienādi. Tikai katrs savādāks.

Un patiesībā es mīlu cilvēkus, jo mēs visi esam tik interesanti. Es nevienam neko sliktu nevēlu. Mēs neizvēlamies cilvēkus, kas ienāk mūsu dzīvē, mūsu izvēlē ir - palikt ar viņiem vai nē! Pēc tāda principa dzīvoju arī es. Tas nav nekas slikts, tas ir tikai normāli.

Savu dzīvi es vēl tikai veidoju, es mācos. Taču laiks uz priekšu iet pārāk ātri. Un es baidos, ka es kaut ko nokavēšu. Agrāk es domāju, ka visu var loģiski paredzēt. Bet nē. Visu nevar izdomāt un izskaitļot ar prātu. Ir tomēr jāatstāj kāda vietiņa arī brīnumam. Tikai tad kārotais atnāks.

Noslēgumā tas tā kā viss. Ceru, ka izdevās gūt priekšstatu par mani.

Vēl gribēju teikt, ka labprāt gribētu saņemt komentārus. Mani interesē kā Tu attiecies pret horoskopiem? Ko Tu domā par Dvīņiem, ir bijusi saskare? Kas pats esi pēc horoskopa?  

Prieks iepazīties.

8 komentāri:

  1. Čau! Prieks iepazīties! Esmu Zivs, tā kā nav daudz palicis līdz manai dzimšanas dienai :D Bet, īstenībā jau, horoskopiem galīgi nesekoju, pat nezinu, vai pazīstu kādu Dvīni vai nē ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Čauuu! :)

      Congrats, Tu esi pirmais mana bloga komentētājs. Kurā datumā Tev ir dzimšanas diena? Nosūtīšu elektronisku apsveikumu :)

      Ja mēs runājam par tiem horoskopiem, kas tiek publicēti katru dienu vai arī periodiski pārāk bieži, tad tādiem es arī nesekoju. Tie mēdz būt galīgi aplami un bezpersoniski.

      Man vairāk patīk tie lielie vispārējie horoskopi, kas raksturo cilvēku kopumā. Tas ir interesantāk.

      Paskaties pats - izvēlies kādu savu draugu, noskaidro, kas viņš ir pēc horoskopa un skaties, ko par viņu saka horoskopa zīme. Iespējams Tu atradīsi daudz pārsteidzošu lietu, iespējams būs kāda jēdzīga sakarība :)

      Dzēst
  2. Daram tā - tu pasaki, ko par mani pastaasta mans horoskops, un es pateikshu atbilst vai nee :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu nēē, tā nav forši :D
      Vislabāk ir tad, kad Tu cilvēku pazīsti personīgi. Tad var kaut drusciņ paanalizēt personību. Šobrīd es varu Tev jebko uzrakstīt vai nodiktēt, nezinot vai tam, ko es saku vispār ir kāda jēga :)

      Dzēst
  3. prieks iepazīties.
    iesaku iespējot sekošanu tavam blogam, citādi tu pazudīsi un es nevarēšu lasīt vel

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sveiks, Anonīmais :)
      Es neprotu iespējot sekošanu blogam, manuprāt man viss ir jau iespējots :D
      Tu vari droši man izstāstīt, kā to izdarīt :)

      Dzēst
    2. Anonīmais, pārbaudi, es pamainīju uzstādījumus :)

      Dzēst
  4. vienmēr ir vērts sākt. pat, ja tas ir atkārtoti. un sev. galvenokārt - sev.

    AtbildētDzēst