Lapas

svētdiena, 2013. gada 20. janvāris

ZEM MATRAČA


Ir jau vēla nakts. Kamēr es lasu kāda puiša neta ierakstu žurnālu, kas paslēpts zem matrača, saprotu, ka esmu krietns iesācējs. Bet vai tas nozīmē, ka man nav ko teikt? Es domāju, ka nē. Tikai jāļauj vaļu izdomai. 

Viņš raksta tiešām labus rakstus, interesantus rakstus, man ļoti patīk. Padomu sadaļa ir ļoti vērtīga. Man kā jaunam gejam ir par ko aizdomāties un es, protams, tajā visā redzu arī sevi. 

Tikko izlasīju rakstu Body shot, kur viņš stāsta un parāda kāda bijusi pieredze ar tekilas dzeršanu. Bļāviens, are you serious? Goda vārds, man pilnīgi skudriņas pārskrēja pāri ķermenim. Man tas izskatās pēc piedzīvojuma un es tādas atrakcijas nudien nesmādētu. Man pietrūkst tādu atrakciju. Ļauju vaļu fantāzijām. Tas varētu būt forši. :D

Un tagad es jau paspēju galīgi savās domās aizceļot ne tur, kur vajag. Man jau ir bijusi līdzīga pieredze, kura mijas ar dažnedažādām citām pieredzēm. Par to runāt tagad būtu grūti, bet es apsolu, ka kādreiz es ar tām padalīšos. Galu galā - tāpēc es šeit esmu. Ceru, ka jūs mani sapratāt... Ja nē, tad zemāk varat iečekot video. 


Above & Beyond - Alchemy
A tale of a betrayed love that once burned so bright...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru