Lapas

svētdiena, 2013. gada 5. maijs

BUMERANGS


Bumerangs ir tāda ierīce, kuru Tu palidini un tas kaut kādā mistiskā veidā atgriežas atpakaļ. Interesanti, ka tā strādā ne tikai  paši bumerangi, bet arī visādi dzīves notikumi vai procesi. Citreiz arī pietiek par kaut ko pajokot un vēlāk jāsaprot, ka tas nemaz nav nekāds joks. It īpaši, ja joks vēlāk atgadās pašam :D


Ja Jums mājās nekā nav, atveriet ledusskapi un paņemiet lasi. 
Tā savulaik teica (un es ticu, ka vēljoprojām saka) mūsu pašmāju slavenība un visiem zināmais pavārs Mārtiņš R. Manuprāt, diezgan savtīgs izteiciens, kas piesātināts ar patmīlīgumu, jo vidējam latvietim mājās noteikti tāpat vien nestāvēs nolikts lasis, vēljovairāk - kad mājās nekā nav. Man tas izklausās ļoti smieklīgi, tāpēc es šad tad mēdzu par to jokot, dažbrīd citējot šo teikumu. Mana mamma ir pavāre, un viņa arī (un ne viņa vien) pirmoreiz izdzirdot šo joku smējās vēderu turēdama, jo tas patiešām ir smieklīgi. Šī Mārtiņa R. atziņa ir visai aplama.

Ja Jums sen nav bijuši randiņi, atveriet GayRomeo un izvēlieties kandidātu.
Te nu uzreiz būtu jākliedz pilnā balsī, ka šī atziņa ir vēl aplamāka nekā atziņa par lasi. Nav pat īsti ko komentēt, jo iekš GayRomeo patiešām nekā nav, vismaz ne priekš manis. Gejiem it kā ir tendence uz socializēšanos, bet nu mani novērojumi liecina, ka tomēr tas nebūt tā nav. Vai pat vēl trakāk - nav to īsto kandidātu, ar kuriem vērts komunicēt. 

Tā nu es prātoju: kas tad būtu vieglāk īstenojams? 
Un te no zila gaisma parādās bumerangs, kurš man ietriecas taisni pierē un atgādina joku par lasi. Tagad es zināšu, kas tas lasis ledusskapī nav nemaz tik neiespējams, jo salīdzinot ar randiņu organizēšanu - vieglāk ir sadabūt lasi nekā puisi :D

P.S. Mmmmmm, lašmaizītes! Bildē smuks puisis :D

4 komentāri:

  1. Lasītāji nevar sagaidīt vēl rakstus!

    AtbildētDzēst
  2. Ar savu bijušo es iepazinos tieši iekš GR. Cik esmu novērojies, tad portāls ir pilns ar cilvēkiem, kas vēlas atrast kādu ar kuru pārgulēt un viss. Pastāv reti izņēmumi.

    Exiled

    AtbildētDzēst
  3. Būtībā man arī ir tādi novērojumi. Bet tas vēl nav viss. Gadās arī pilnīgi debīli cilvēki. Sauksim lietas īstajos vārdos.

    AtbildētDzēst