Lapas

ceturtdiena, 2013. gada 2. maijs

PARALĒLES


Dienas kļūst arvien garākas un siltākas. Ir jau maijs. Laiks atkal paskrien nemanot. Exiled man šodien lika attapties un atrauties no ikdienas procesiem. Veseli divi pārsteigumi no viņa šodien. Un atkal mazliet tāds pārdomu režīms iestājies. Man ir HURTS albums HAPPINESS, kuru es gan par priecīgu nenosauktu, taču man ļoti patīk. At this point happiness feels like complete sadness. Vēl man ir HURTS VEVO kanāls. Klausos un domāju: diez kāds ir šīs grupas/dziedātāja stāsts?  

Pārsteigums Nr.1

Man šodien bija atkal jāstrādā naktī. Tā kā bija 1.maijs un gandrīz vispasaules Darba svētki, tad arī pats strādāšanas apjoms bija ļoti minimāls. Sanāca vienkārša atsēdēšana un pļāpāšana ar otru kolēģi. Bet te pēkšņi es saņēmu e-pastu, kur lasāms, ka kāds komentējis Domu Konstrukcijas. Es jau būtībā nemaz necerēju, ka kāds mani nopietni lasa un gaida ierakstus. Pārsteigums un smaids. 
Ļoti patīkami :)

Exiled, jūtos Tev un citiem nedaudz paskaidrojumu parādā savas prombūtnes dēļ. Nekur pazudis es gan nebiju, bet gan iegrimis darbos. Un pats interesantākais no tā visa - piecas dienas pavadītas Stokhomā, Zviedrijā. Darba vieta aizsūtīja komandējumā. Par piedzīvojumiem Stokholmā es vēl pastāstīšu. 
Man tagad jau nāk miegs.

Pārsteigums Nr.2

Sen arī nebiju lasījis, ko savās lapās raksta citi dvēseļu radinieki. Dažreiz lasot citu draugu ierakstus, mani pārņem nesaprotamas izjūtas. Citreiz es nezinu, ko domāt, kā visu uztvert, ļoti bieži es velku paralēles ar sevi. Bet jāsaka, ka esmu priecīgs par to, ko raksta citi. Man ir interesanti un bieži es smaidu. 

Jūs man varat pateikt, kā Jūs domājat: ko īsti nozīmē būt gejam? Jūs par to esat domājuši? Es nepavisam neuzskatu, ka gejs - tas ir slims cilvēks. Muļķības! Taču gejs - tas iespējams ir "cilvēks ar lāstu". Tas jau ir diskutējams jautājums, jo visas tās briesmīgās lietas, kurām jāiet nepārtraukti cauri... Tur vajag stiprus nervus. Pagaidām es nevaru saskatīt būtiskas pozitīvas iezīmes tam, ka cilvēks ir gejs. Taču es nesaku, ka tas arī ir pasaules gals. Ar to var sadzīvot. Tie spēj arī būt laimīgi. Kas meklē, tas atrod - tā mēdz teikt. Vienkārši man šķiet, ka geji ir krietni apdalīti un tiem šajā dzīvē vieta ierādīta ne tā veiksmīgākā.

Exiled dalās ar pārdomām par savu brāli. Lūk, piemērs no tā, ar ko mēs mēdzam saskarties! Un tas ir grūti. Lasot ierakstu, daudz kas atausa atmiņā, jo esmu piedzīvojis ko līdzīgu. Un pārsteigums tāpēc, ka kāds jūtas tāpat kā es, un saskatu tajā visā paralēles ar sevi. Es nelepojos ar situāciju. Un tagad zinu, ka šādas situācijas eksistē arī citiem un ka tās ir problemātiskas. Un tur neko nevar padarīt. Ir problēmas, kuras vienkārši jāatstāj neatrisinātas un tās kaut kur dziļi jāaprok. Mīļā miera labad. 



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru