Lapas

svētdiena, 2013. gada 17. marts

OCCASION


Tā notiek tikai ar mani vai ar citiem arī? 

Kad man kaut kas iepatīkas vai liekas interesants, es tam pievēršu pastiprinātu interesi. Un ir tā, ka es vienmēr sastopu kādu, kurš var aizraut manu elpu ar skatienu vien. Protams, to jau tā nevar atstāt, ja patīk, tad jānoskaidro maksimāli vairāk. "Jāķeras vērsim pie ragiem!", es nodomāju. 

Jā, bet šis "vienmēr" gadījums VIENMĒR noslēdzas ar citu "vienmēr" gadījumu. 

Tas nozīmē to, ka tā patikšana ātri vien tiek izslēgta, jo izrādās, ka viņš ir vienkārši nepieejams. Tas ir tā kā slazdā. Liktenis mani ved vai nu pie nepareizajiem cilvēkiem, vai nu vienkārši mani kaitina. RRRRRRR! Es esmu nikns. 



2 komentāri:

  1. Kur Tu pazudis? :) exiled puisis...

    AtbildētDzēst
  2. Cik forša sajūta, ka kāds mani šeit gaida. Es labošos, būšu regulārāks :))

    AtbildētDzēst