Lapas

otrdiena, 2013. gada 29. janvāris

ITS HOW YOU USE YOUR POWER


Es iekāpu tramvajā, uzreiz iebāzu roku kabatā, lai paņemtu monētas biļetei, bet man pietrūkst 10 santīmi. To ierauga kāda smalka dāma un viņa man jautā: "Cik santīmi Tev pietrūkst?" Un viņa vienkārši attaisa savu maku un iedod man 10 santīmus, lai es varētu nopirkt biļeti. 

Tieši tajā brīdī man tā patika apzināties to, ka mēs visi viens otram vienalga kā varam palīdzēt. 

Pasaulē ir arī labu cilvēku. 



4 komentāri:

  1. Hei! Kad man sanaaks savest kaartiibaa laptopu, noteikti padaliishos ar savu prieku, staasts par cilveekiem, kas speej sajust otru un paliidzeet.. Maniem engjeljiem, es joprojaam nespeeju noticeet kaa mana dziive ir ievirziijusies :) Jauku Tev dienu!

    AtbildētDzēst
  2. jā, tādi brīnumi arī vēl joprojām notiek! :)
    baigi patīkami.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Citreiz mēs brīnumiem vai nu nenoticam, vai nu nepamanam tos. Un patiesībā tie notiek ļoti bieži :)

      Dzēst