Lapas

ceturtdiena, 2013. gada 28. februāris

PASAULE IR MAZA, NUDIEN!


Es kā cilvēks, kuru nekas vairs nepārsteidz, neticami bieži esmu šokā. Pārsteigumi mēdz būt dažādi. Nu, visādi. Tagad mēģinu pāršķirstīt visus tos pārsteiguma momentus savā prātā, kas man visspilgtāk iezīmējas. Un katrs no tiem saistās ar kaut kādām konkrētām emocijām. Patiesībā tikko sevi pieķēru: man visskaidrāk atmiņā saglabājas tie pārsteiguma brīži, kas apmierina manu ziņkāri. Pārējie nāk pakārtoti. Būtībā es esmu tāds dikti zinātkārs cilvēks. Bet tikai tad, ja man ir pamatotas aizdomas par kaut ko. Man patīk visu zināt. Esmu vienmēr apgalvojis, ka no manis nekad neko nevar noslēpt. Taču ir reizes, kad saprotu, ka visu zināt - tā nemaz nav nekāda privilēģija. It īpaši, ja situācija ir pavisam otrāda - kāds zin par mani to, ko tam nemaz nevajadzētu zināt.

Šīs ir manas februāra pēdējās dienas. Tas laiks brīžiem spēlē spēles. Citreiz nevar saprast, kas notiek ar laiku: dažreiz liekas, ka velkas, velkas, velkas, bet atkal pavisam no cita skatu punkta - tas burtiski lido, un apmēram vizualizējot to lidošanu - pulksteņa rādītāji nevis normāli iet uz priekšu, bet kā ventilatori griežas un nav iespējams tiem izsekot līdzi. Te vienu brīdi rīts, tad attopies un jau jāiet gulēt. Mēnesis būs aizlidojis. 

Lielāko daļu sava laika pavadu ar kolēģiem darbā. Darbs ir manas otras mājas. Nesen nācās sākt sastrādāties ar meiteni, kura agrāk manā tuvumā tik bieži neatradās. Pret jaunām sejām mēdzu izturēties piesardzīgi, jo nekad jau nevar zināt, ko no tā otra cilvēka var sagaidīt. No sākuma nevar tik brīvi. Tāpēc es centos viņu analizēt, pētīt, vērot, lai konstatētu, kas viņa ir par tipu, cik brīvi ar viņu var kontaktēties, par kādām tēmām un tā tālāk. 

Kolēģus nedaudz uzskatu arī par draugiem, protams, saaicinam viens otru Fecebook.com. Tad nu es viņu pievienoju savai draugu listei. Pamanīju dažus kopīgus draugus ne no darba loka. Teikšu atklāti: kopīgie draugi ir geji. Protams, man uzreiz ieslēdzas ziņkāre - kāda velna pēc viņa viņus pazīst?! Kas viņai varētu būt kopīgs ar gejiem?! Uzdevu pāris jautājumus saviem gejoņiem, šie šo to pastāstīja. Es jau varētu viņai pašai pajautāt, bet kā tad es pamatotu to interesi? Brrrr.. Un es nemaz negribētu sagaidīt no viņas atbildi uz šiem jautājumiem. Jā, nepagāja ne ilgs brīdis, kad viņa pati man sāka uzdot jautājumus. Ļoti tiešus jautājumus. Un tad es apstulbu. 

Vienu dienu viņa man darbā locījās kā čūska apkārt, jo nācās man šo to pie datora palīdzēt sakarā ar darba lietām. Paralēli sarakstījos ar vienu no tiem gejoņiem FB. Viņa pamanīja no kā ienāk ziņas, viņa taču viņu pazīst. Pēc brīža sākās jautājumi, ļoti brīvi stāstīja visu un es klausījos, smaidīju (iekšēji brīnījos) un cerēju, ka viņa drīz aizvērs muti :D Nebijām jau divatā. Šķiet, ka es sevi arī nedaudz nodevu un viņa saprata, ka kaut kas nav kārtībā, jo manās atbildēs nebija pārliecības, tās bija strupas, neloģiskas un ar zemtekstu "beidz uzdot man jautājumus". Viņa saprata, ka manī ir apslēptas lietas. 

Es nodomāju, ka varbūt nav nemaz tik traki. Vēlāk, kad atkal tikāmies darbā, visi strādājam un pēkšņi viņa skaļi man pajautā: "Kā iet Mārtiņam?" :D Es sajutos ļoti neomulīgi, bet viņa smaidīja... Es kaut ko atkal atbildēju un izlikos, ka nesaprotu par ko viņa runā. Vēl vēlāk es atklāju, ka viņa pazīst citas dažas manas paziņas, un tas jau kļuva pavisam nepareizi. Baidos no tā, ka viņa var sākt ar mani spēlēt spēles, jo publicitāte darbā man nav nepieciešama. 

Pasaule ir ļoti maza, un, protams, tas viss iespējams ir tikai manas iedomas, taču man ar šo situāciju būs kaut kā jātiek galā un jāsadzīvo. Tagad es zināšu, ko no viņas sagaidīt. Gan jau, ka tas vēl nav viss. SURPRISE :)

2 komentāri:

  1. Kāds tur bija tas teiciens? Bailēm lielas acis? Man liekas, ka gan jau viņa nespēlēs nekādas spēlītes.

    Atgādināja man situāciju sen, sen atpakaļ, kad uz ielas sarunājos ar vienu draudzeni, un viņa vienā brīdī pilnā balsī noteica: "Bet tas taču nekas, ka tu esi gejs!" Bet mana reakcija bija tikai un vienīgi tāds kārtīgs "šuš! kāds vēl padzirdēs!" un tramīgs skatiens apkārt. Liekas, ka tev tagad darbā varētu būt līdzīgi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Varbūt Tev taisnība. Bet tramīgs es esmu vienalga.

      Dzēst